Jump to content
Sign in to follow this  
890

Promene u 2019

Recommended Posts

Promene u 2019

Bice dosta buke oko nekih promena. Promene oko prem ammo na primer, promene MM-a, rebalans vozila, vracanje Frontline moda....

- Uvodi se smanjenje dmg za prem ammo od nekih 25-30% dok penetracija ostaje ista. Sto vecu stetu granata treba da napravi vece ce biti smanjenje. Obzirom na promene bice promena i u ceni granata. Promene ce biti uvedene za svako vozilo posebno. Zbog toga ce nekim vozilima biti promenjene i karakteristike. Ovo nije sigurno vec se ocekuje stav igraca.

- Promene MM ce biti tako da ce biti i novih obrazaca tipa 6-9, 7-8, 4-5-6, 5-5-5 a verovatno i 8-7.

- Vraca se Frontline mod. Trajace nedelju dana mesecno a maksimalno 10 puta godisnje. Uvodi se vise Prestige nivoa. Za njih ce se dobijati poeni sa kojima ce biti moguce kupiti specijalna nagradna vozila.

- Rebalans vozila. Prvo ce se sredjivati E100, IS-4, Leopard 1, STB-1 i Kranvagn.

- Ubacuju se Svedski medium tenkovi. Razmatraju da se u siege mod ulazi automatski. Razmatraju se i nove nacije ali nista konkretno za sada.

- Pricaju oko neke nove mehanike.

- Nova mehanika Ranggirnih borbi. Podeljene u 4 divizije.

- Mozda se menja mehanika zaradjivanja iskustva u bitkama

- T95/FV4201 Chieftain kao nagrada za klanske aktivnosti u Januaru

- Kupovina sa Bondovima.  Vozila koja nisu u prodavnici ali su u igri. Nagradna vozila ili vozila koja su uklonjena iz prodaje ralizcitih nivoa cak i do nivoa X. Cak i neka veoma retka vozila.

- Bice nekih promena oko premium acc. Rezerve daju iste stvari kao i prem acc pa je potreba za prem acc smanjena. Zbog toga ce prem acc davati vise nego sada. 

- Bice promene u izgledu vozila. 3D stilovi i slicno.

- Bice i trka tenkova.

Edited by 890
  • Plus 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje premalo promjena za ispravljanje igre u normalu. Neke od navedenih promjena su čisto kozmetičke ili neće utjecati na sistem igre/igrivosti. Volio bih vidjeti i promjenu u promjeni postotka RNG sustava, mislim i na RNG preciznosti pogotka i na RNG na štetu koji nanosimo.
RNG koji na oba slučaja iznosti 25% je zapravo stravično puno. Primjetili smo svi u randomu da neke akcije ili u globalu kompletne partije mogu postati čisto izvlačenje lutrije te dobivenu partiju pretvoriti u izgubljenu. Mada to po učinku, skillu i svemu ostalom što ste unijeli u partiju u kojoj ste nekim potezima napravili prevagu, zaskočili krucijalnu grupu suparničkih tenkova na krivoj nozi i eliminirali ih na iskustvo i znanje - može doletiti onaj jedan trenutak gdje ste dobro naciljali i sustav vam odredi bounce koji u osnovi to nije, no lutrija svima, pa tako i vama. I taj bounce pomogne nekom da se izvuče, makar je bio nadjeban i trebao je biti mrtav. I partija kreće u novi smjer gdje vas isti taj kojeg je sustav izvukao na lutriju okine i krkne jer ste vi bili u reloadu iste one granate koja ga je trebala eliminirati.
Bilo je takvih partija podosta a koje su odlučivale o pobjedi ili porazu. "Nemogući" bouncevi za koje znate da su tu trebali proći, a koji tada vraćaju neprijatelja u igru. Vidjeh neki dan kako je Obj257 sa cca 50-70m u guzicu ošiljio umirućeg B-C sa tri granate i sve tri bouncao. Vozaču tenka neugodno, čisti rage na ts-u, a ostatak tima koluta očima u smislu tko je ovaj levat u timu i gdje stvaraju takve. A  B-C 25 t naravno zbrisao i sad čeka u nekom grmu da ošilji munje iz guzice iz nekog grmička nespotan i ujebe par tenkova.

A često vam osciliraju brojke koliku ćete štetu dati te zna tako nešto dodatno utjecati na igru (otežati je). Primjerice, T110E5 ima alfa dmg oko 400, s mogućim rasponom dmg na AP granati od 300-500, isti damage na papiru vrijedi i za gold municiju. Vrlo često ćete u onim napetim partijama na nož ili koje mirišu na poraz, u bitnijim situacijama partije s tim topom odvaliti oko dosta nižih 350 dmg u prosjeku, dok će vas netko našiljiti za full hp koji mu je mogao dati da vam skine. One pogotke od preko 400 (češće 420-440 nego šutevi od 450 dmg i nešto iznad) dolete u nekim nebitnim momentima kada je partija već odlučena i čistite mapu do pobjede. U onim najčupavijim trenucima borbe, najčešći dmg koji vidim je oko 350+/-.
 
Primjerice upravo odigrao ovu, najčešći klasik štete na T110E5 koji će zadati - https://imgur.com/Wwk5uQg
384, pa 342, pa 382 pa 325 pa tek na petoj granati zadaje taj svoj zadani središnji dmg od malo iznad 400, poslije toga opet dvije granate od 342 te 368. Pet prvih pogodaka na iste tenkove, ista daljina, ista mjesta pogodaka na tenkovima - no oscilira i često te drži na nekih 350 dmg prosječne štete po šutu (u nekom gledanom prosjeku na prve 4 granate) u onim bitnijim trenucima borbe.

A partija  odmah iza te, potpuno druga priča. Glatka pobjeda, svega par stradalih sa naše strane što bi reklo da je išlo prema pobjedi kao na traci. I tu neki skroz malo drugačiji dmg, sad je davao raspon dmg koji ide u onaj gornji dio štete po granati, iliti plesao je s lakoćom preko 400 u većini šuteva. https://imgur.com/C7WHuR2
AMX 13 105 – 415 dmg, BC 155 - 438 dmg, 50TP 430 dmg (prvi šut oko cca 420 + drugi za kill sa to sitno hp-a koliko je imao), Conqueror – 372 dmg, T10 – 428 dmg, B-C 25 t – 360 dmg (možda bi bilo i više, toliko je ukupno imao kad sam ga ulovio). Tu je bez problema pustio damage koji pripada tom alfa damageu 400 koliko iznosi za T110E5. 

Ono što primjetih, da se ovaj omjer mijenja zavisno o tim nekim situacijama koje se odvijaju u tom trenu borbe. Možda sam i subjektivan, možda su samo moji halovi i lupetam, no nekad sam dojma da je RNG na damage reguliran na ciljane momente oko tebe i kako se oni trenutno odvijaju ili kako bi se trebali odvijati (?), a ne RNG damagea po ispucanoj granati/šutu ako upadne u slučajni izračun lutrije RNG-a pa onda kako ti grah padne.

No što e općenito RNG-a tiče, on je zamišljen da izbalansira stanje na bojištu, poanta mu je da lošije igrače podrži i izravna donekle sa onim boljima te partije učini napetijima u smislu dužeg preživljavanja lošijeg igrača, u smislu davanja umjetne šanse. Više manje svi poznajete koliki je alfa damage vaših tenkova koje najčešće vozite i koliku štetu najčešće sa tim topom zadajete. Onda primjetite one neke situacije kada dajete štetu koja je nešto malo iznad onog minimuma koliko vaš top zadaje, a ovaj preko vaš šilji po labrnji s malo više hp-a štete nego što je alfa damage njegovog topa. U tim situacijama nije rijetkost ni ona poznata situacija kada vam taj suparnik ostane na 1 ili 2% HP-a. Kada poslije pogledate tog igrača po tim nekim općim statsima, pitate se kako vas je tako nabubuetao.

Tako što mu je sustav dao prednost, a vama je procijenjen vaš skill kao uteg gdje se vraćate u izravnani položaj. Reklo bi se fer, kao eto ista šansa svima. No to je goli kurac jer se radi o umjetnom izravnavanju šansi i sistem pojedinih duela i borbi dovede u stanje lutrije koja zna i presuditi kontra vas, makar ste odradili što treba i trebali duel/akciju privesti kraju. Što dovodi do toga da vaše iskustvo i znanje koje ste primjenili može biti anulirano u korist onoga koji je trebao zapravo biti transportiran u garažu. 

Ok, mogu shvatiti RNG sustav, ali 25% je previše, taj postotak je postao u dobrom dijelu trenutaka borbi čista lutrija. Ne vidim razloga zašto taj postotak ne bi bio ograničen na 10%.
RNG u ovom visokom postotku zapravo i odmaže onome lošijem igraču da nešto nauči iz toga kad ga natamburaju pošto ga sustav sam po sebi često vraća u taj neki "egal, a gdje ne bi trebao biti. Što nije ok, ne vidim razloga da se igračima uzima toliki postotak u nekim krucijalnim momentima te da neke takve krucijalne trenutke odluči lutrija.

Možda se netko neće složiti s ovime, nekome će biti glupost s nekim elementima teorije zavjere. Ovo pišem iz svog osobnog dojma, poznajem tenkove koje igram i kako se ponašaju te koliku vatrenu moć zadaju. A samim time ne mogu ne primjetiti te neke oscilacije u baš onim nekim specifičnim trenucima borbi kada skužiš da ti tenk "malo slabije djeluje u borbi".


- No ok, dali bi se još puno toga spomenuti, ovo za RNG sam napisao jer vidim da nije na popisu. Pod balansiranje tenkova misle na sve ove u paypal OP tenkove koji su izbačeni kao jedna velika poplava u velikom broju?

- Drugo, može objašnjenje za ovu navedenu novu regulaciju MM ( 6-9, 7-8, 4-5-6, 5-5-5 a verovatno i 8-7. )?

- Podržavam nerf gold municije. Sad, tek treba vidjeti što i koliko toga će u stvarnosti staviti u nerf. Opet osobna misao, da se mene pita, ja bih osobno gold izbacio iz random sistema bitaka (neka budu za CW, SH i slične timske/klanske aktivnosti).
  No izbacivanjem iz randoma bi se natjeralo mnoge da nauče igrati prema naprijed, kako prići te smanjiti udaljenost za sigurniji pogodak/penetraciju AP granate. Oklop će tada na ama svim tenkovima dobiti smisao (u svim granama HT, MT, LT, TD) u onoj mjeri kakav taj svaki pojedini tenk u osnovi ima te bi trebalo utjecati na borbenija kretanja svih vozila u partiji. Heviji bi se polako vratili u onaj prvi red gdje nose bitku na oklop dok ih ostali podržavaju. Mediumi bi se više kretali po mapi jer ih ne bi baš tako okačilo iz svih 12 topova koji ga čekaju u sjeni kad krene raditi svoj posao.
Ovako kad svi šilje gold, svi nešto plaho pimplaju iza kamena i mudruju bi li izašli ili ne. Jer prvi koji virne, osuše ga goldom sa koje god daljine želiš, čak i one tvrde debeljuce od Vk4502, ST-1, IS4, Obj257, Obj705 - svi oni će ga popiti bez pardona sa frontalne strane iz neke daljine, o ostalim slabijim oklopima da ne govorim.

Neki dan na Pilsenu, dok sam vozio T110E4 izletava light AMX 13 105 na kojih 150 metara ispred mene. Vozi meni okrenut bočno, okreće kupolu prema meni i u vožnji mi zašilji gold ko iz pičke i iz prve razbuca ammo rack. Nanišanim ga (uvijek igram na AP osim kada situacija traži), opalim i pogođam ga u bok gdje mu je oklop nekih 20-30mm. I potrgam mu trackse uz onaj iritantni sretni uzvik gunnera da je critical hit. No bez dmg. Lima se ležerno okrene prema meni i nonšalantno mi zašilji još jednu, iskoristi repair i ode mrtav hladan ostavivši me da se jebem sad s time da ću ga uloviti.
Ovaj primjer sam sad uzeo kao neki klasićan primjer gdje bi se on kurac ovako vozikao okolo i iz daljine šibao granate penetrirajući bez problema da se igramo na AP-u plus ona situacija sa RNG gdje mu je granata potrgala trackse i to je to (mada bi ga taj kalibar otpuhao, ali ajde). No ok, prihvaćam smanjenje penetracije AP municije na udaljenost mete. No ajmo svi na AP pa neka nauči prići prema meni kako light i treba prilaziti, koristiti okretnost i brzinu da bi donekle mogao iskorisiti svoj gun koji je blesavo po dmg i penetraciji ravnati sa onima HT-a ili nekih mediuma. Ovako da on kao iz pičke šilji i sipa dmg kao da gađa Tigra - zajebi stvar. A takvih situacija ima more u randomu koje nam se događaju.

No ok, kao što rekoh, ovo je moje osobno razmišljanje koje može biti i skroz krivo, no dojma sam da bi i ove stvari valjalo izravnati.


 

Edited by Scotsman_Cro
  • Plus 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Slažem se u većini sa predhdonim komentarom i takođe mislim da opet u većini navedenih stavki idu u pogrešnom smeru.

- Ranije sam bio protiv gold granata ali posle zadnjih nekoliko godina kada su uveli dosta OP tenkova i kojekakvih "gmazina", gotovo većini topova smanjili probojnost, preciznost, punjenje a nove tenkove uskladili upravo zbog potrošnje gold granata, igra za mnoštvo tenkova bi bila ne igriva. To znači da bi probojnost topova kod mnogih tenkova morali promeniti jer mnogi nemaju baš nikakvu probojnost bez gold granata, pogotovo se to odnosi na tenkove ispod VII-VIII tiera, na koje više WG ne obraćaju pažnju. Kao korisnik gold granata, mogao sam primetiti da one ne samo da imaju manju probojnost na većim udaljenostima, nego da imaju i veći RNG (od ovog od 25%) za pogotke i rikošete, tako da mislim da su već sada dovoljno nerfovane a neverujem da će probojnost običnim granatama povećati jer bi to bio ogroman posao. Zaključak, još veća upotreba gold granata ako ne i stalna (jer će praviti manje dmg-a), što upravo ima konta efekat nego što je za očekivati.

- Protiv sam uvođenja novih tenkova (pogotovo celih novih grana ili nacija) jer već sada, sa ovim ukupnim brojem tenkova je teško napraviti balans između dva tima u randomu. 

- Uvođenje više vrsta MM-a, samo će još više pogoršati situaciju u randomu, jer će smanjiti postotak da vam se MM posreći a i sa RNG-om od 25%, kao što kaže @Scotman, igra će biti obična partija pokera, ko šta izvuče. Ovo moje mišljenje odnosi se samo na random bitke.

Edited by Paprone

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Scotsman_Cro said:


- Drugo, može objašnjenje za ovu navedenu novu regulaciju MM ( 6-9, 7-8, 4-5-6, 5-5-5 a verovatno i 8-7. )?
 

Dont kill the messenger. Samo sam preneo vest. U tekstu pise:

In the future:

  • Templates will become more flexible, depending on the current situation in the queue
  • In addition to the classic 3-5-7 and 5-10, new templates may appear in order to help sort the queue
  • For a two-tier battle, there may be 6-9 and 7-8
  • For a three-tier battle, there may be 4-5-6 and even 5-5-5. 

Templates may also appear with a larger number of tanks in the top than in the bottom for two-tier battles. This mainly concerns the 8-7 template for two-tier battles. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Scotsman_Cro said:

No izbacivanjem iz randoma bi se natjeralo mnoge da nauče igrati prema naprijed, kako prići te smanjiti udaljenost za sigurniji pogodak/penetraciju AP granate. Oklop će tada na ama svim tenkovima dobiti smisao (u svim granama HT, MT, LT, TD) u onoj mjeri kakav taj svaki pojedini tenk u osnovi ima te bi trebalo utjecati na borbenija kretanja svih vozila u partiji. Heviji bi se polako vratili u onaj prvi red gdje nose bitku na oklop dok ih ostali podržavaju. Mediumi bi se više kretali po mapi jer ih ne bi baš tako okačilo iz svih 12 topova koji ga čekaju u sjeni kad krene raditi svoj posao.
Ovako kad svi šilje gold, svi nešto plaho pimplaju iza kamena i mudruju bi li izašli ili ne. Jer prvi koji virne, osuše ga goldom sa koje god daljine želiš, čak i one tvrde debeljuce od Vk4502, ST-1, IS4, Obj257, Obj705 - svi oni će ga popiti bez pardona sa frontalne strane iz neke daljine, o ostalim slabijim oklopima da ne govorim.

Mislim da gold granate nisu glavni uzrok ovome što pišeš, nego pojava OP tenkova koji ili imaju prejake topove sa običnim granatama ili upravo prejake oklope.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sredjivanje mecmejkinga je sve sto treba da se odradi. Sve ostalo je sviranje kurcu. 
Navikao sam i na rng i na botove i na arti.

Cackanje golda je teska glupost. Revizija i nerf ili izbacivanje istog za sobom povlaci redizajn kanalcina od mapa, izbacivanje ili teski nerf tenkova poput tajpa i mausa koji se i sa goldom jedva probijaju, pogotovo ako neko zna da ih koristi a kamoli bez golda. Osim toga jedno 60% devetki i 50% desetki tajpa od napred ne moze ili jedva moze i sa goldom da probije.
I naravno ustaljeno misljenje da sa goldom ne treba da se nisani, to tek ne bi komentarisao.

 

 

  • Plus 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa problem je, pre svega zato sto gold municija nije problem ove igrice niti igracka populacija opada zbog gold municije.
Zasto bi se izbegavalo spamovanje, sta ja treba da radim na koridor mapama u medijumu protiv mausa i tajpa sa granatom koja skida 200? 
Jel vi stvarno mislite da koristenje golda toliko lagano u fazonu samo okrenes top i probijes, i to svaki put?
Pa probajte tako da igrate da vidim koliko ce vam pomoci gold spam. 
Sa goldom se nisani isto kao i sa obicnom, nista manje, cak i vise ako je heat u pitanju. Tako da ono prica vam ne pije vode.
Apcr granata na is7 od napred ne moze da probije tajpa, i vi bi jos kao smanjivali kolicinu stete na takvoj granati koja ce mozda iz desetog puta uci u onaj otvor od vozaca, besmisleno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Paprone said:

Mislim da gold granate nisu glavni uzrok ovome što pišeš, nego pojava OP tenkova koji ili imaju prejake topove sa običnim granatama ili upravo prejake oklope.

U pravu si, ni ne tvrdim da su glavni uzrok. One su samo jedan dio priče koji se uklopio u taj kompletni kaos, a koji je počeo masovnim uvođenjem OP tenkova bez frontalnog weakspota, bilo da se radi o premium tenkovima, bilo o novitetima novih grana. Poplava takvog disbalansa plus drastično otežane igre nižih tierova protiv besmrtnih tenkova je dovela do poplave golda. Masovna upotreba gold granata je rezultat očaja i hvatanja za slamku kao jedine kakve takve mogućnosti funkcioniranja u igri. Tu je sad ključna ona točka najave da će se raditi balansiranje tenkova.
Dok se to ne obavi u kompletnoj mjeri i onako kako treba, priča o nerfu gold municije je uzimanje ikakve šanse igrivosti onih koji će biti na dnu MM-a, pa i onih koji će srednji tier MM-a u tom +2 formatu. U balansiranju tenkova sve kreće, bez toga sve ostaje isti kurac.
E sad, sam bog zna što njima znači najava balansiranja tenkova, da li misle zaista baš na sve, da li samo neke, a neke ne, ostaje veliko pitanje. Nadam se da misle obuhvatiti sve, vratiti sve tierove u podjednaku razinu bez prednosti neporbojnog oklopa bez ikakve točke prednjeg weakspota. Znam da tu dolazi opet do mnogo nedoumuica tipa što sad i kako balansirati Type5 i slične za ravnopravne duele. Iskreno, zaboli me, neka smisle način. Kako su znali čačkat i usrat motku, tako neka i očiste iza sebe.

 

Quote

- Slažem se u većini sa predhdonim komentarom i takođe mislim da opet u većini navedenih stavki idu u pogrešnom smeru.

- Ranije sam bio protiv gold granata ali posle zadnjih nekoliko godina kada su uveli dosta OP tenkova i kojekakvih "gmazina", gotovo većini topova smanjili probojnost, preciznost, punjenje a nove tenkove uskladili upravo zbog potrošnje gold granata, igra za mnoštvo tenkova bi bila ne igriva. To znači da bi probojnost topova kod mnogih tenkova morali promeniti jer mnogi nemaju baš nikakvu probojnost bez gold granata, pogotovo se to odnosi na tenkove ispod VII-VIII tiera, na koje više WG ne obraćaju pažnju.

Ali po meni ne bi trebalo mijenjati topove, ponajviše bi trebali poraditi na tom oklopu bez weakspota. Krenu li čačkati topove, pogubit će se još više jer doslovno svi topovi svake zasebne nacije su svoja priča i tu igra donekle prati stvarne fakte da su u povijesnom kontekstu postojale razlike. Ta razlika u topovima je i činila neku zanimljivost između nacija iliti čak i grana tenkova. Razlika u topovima je postojala od početka igre i nije nikada radila baš takav nered kao sad neprobojni oklop koji dovodi u očaj sve niže tierove u partiji, a i vodeće.

Što se tiče nižih tierova ispod tier 6, tu stvarno vlada malo kaos, ali oni se nikad nisu posebno ni bavili tim razinama. Evo gluposti koju sad prolazim na Poljaku, igram tier 3, istrazim zadnji top. Otvorim tier 4, očekujem tamo taj top kao prvi/stock top tog tiera kad ono karusina malo jača. Prvi top tiera 4 je predzadnji top tiera 3. Halo, gdje je tu logika, magistri? Šta da s tim topom radim, ispaljujem lješnjake? Možeš misliti veselja kad naletim u tome na tier 6 iliti debeljucu O-I.  Takve stvari moraju riješiti, zbog ovakvih gluposti igrači masovno preskaču te grane na sve moguće načine.

Drugo, vezano uz sve tierove - MM mora doći na +1, sve drugo je patnja. Previše je tu grana i prerazličitih tenkova da bi se ti u nekom Black Princeu ili Tigru uletio na masovni oklop i hrpu lightova u devetkama koji te pojedu. Ili onaj T32 koji sam sebe jedva penetrira, a kamoli da prolazis to s desetkama. Toliko je različitosti da ti sa takvim +2 tier razlikama nemaš što tražiti ni raditi u borbama. Mogu se hvatati tierovi 1&2, 3&4, 5&6, 7&8 te 9&10 uz onaj MM da je svih 15 tenkova istog tiera. Sve ostalo je sviranje kurcu od pozitivne promjene koju najavljuju sa novim MM, tu si u pravu.
 

Quote

Kao korisnik gold granata, mogao sam primetiti da one ne samo da imaju manju probojnost na većim udaljenostima, nego da imaju i veći RNG (od ovog od 25%) za pogotke i rikošete, tako da mislim da su već sada dovoljno nerfovane a neverujem da će probojnost običnim granatama povećati jer bi to bio ogroman posao. Zaključak, još veća upotreba gold granata ako ne i stalna, što upravo ima konta efekat nego što je za očekivati.

Pa vidi, ne bi me ništa čudilo da su drkali i po tom sistemu potajno, čisto da odmah ublaže dio problema. Moguće da je, samo ja nisam obraćao pozornost na ovakvu učinkovitost gold granata koju si naveo pa mogu samo zijevat u raspravi o ovome da li je ili nije.
Ali da je moguće, moguće je.
 

Quote

Dont kill the messenger. Samo sam preneo vest. U tekstu pise:

In the future:

  • Templates will become more flexible, depending on the current situation in the queue
  • In addition to the classic 3-5-7 and 5-10, new templates may appear in order to help sort the queue
  • For a two-tier battle, there may be 6-9 and 7-8
  • For a three-tier battle, there may be 4-5-6 and even 5-5-5. 

Templates may also appear with a larger number of tanks in the top than in the bottom for two-tier battles. This mainly concerns the 8-7 template for two-tier battles. 


Sve pet, nema potrebe da pucam na glasnika, trebam ga radi ovakvih objašnjenja. :D Da, ne izgleda ovo ništa specijalno niti revolucionarno, kao što je Paprone već rekao, ovo ne donosi ništa dobro. Reklo bi se - isto sranje, drugo pakiranje. Ili +1MM ili sve ostaje isto, kako god okrenuo te brojke.



 

Quote

 

  • Plus 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, DrazaDestroyer said:

Pa problem je, pre svega zato sto gold municija nije problem ove igrice niti igracka populacija opada zbog gold municije.
Zasto bi se izbegavalo spamovanje, sta ja treba da radim na koridor mapama u medijumu protiv mausa i tajpa sa granatom koja skida 200? 
Jel vi stvarno mislite da koristenje golda toliko lagano u fazonu samo okrenes top i probijes, i to svaki put?
Pa probajte tako da igrate da vidim koliko ce vam pomoci gold spam. 
Sa goldom se nisani isto kao i sa obicnom, nista manje, cak i vise ako je heat u pitanju. Tako da ono prica vam ne pije vode.
Apcr granata na is7 od napred ne moze da probije tajpa, i vi bi jos kao smanjivali kolicinu stete na takvoj granati koja ce mozda iz desetog puta uci u onaj otvor od vozaca, besmisleno.

Nitko ne tvrdi da prolazi bilo kako i bilo gdje, nisam to ni tvrdio u svom postu da je to generalno. Ali znam što sam vidio i doživio sa tim opisanim slučajem AMX, kako je doletio, da je u vožnji okrenuo kupolu i top, tu jednu sekundu u vožnji usmjerio, opalio i probio mi trup.

Ok, neka bude, nitko ne kaže da tenkovi, pa i TD-ovi moraju biti neprobojni, naravno da ih moraš moći našiljit. Ali ako netko misli tvrdit da u igri nema poplave nevidljivih lightova koje skriva izvrstan cammo a koji te snajpaju sa svih strana, onda zavarava sebe. Masu puta se nađem u situaciji da me udaraju sa 4 ili 5 strana šutevima koji stižu svakih par sekndi. I da, naprave nered. 
Već sad im je odlična brzina te imaju sposobnost da te izvozaju u trenu plus velika fleksibilnost mijenjanja strane na mapi ako trebaš. To su prednosti lighta, to mu je uloga. Uloga lighta nije da ima sposobnost niti probijati na veće udaljenosti baš svakoga, što mu omogućava bezbrižni snipe na nekih 200-250m protiv jačeg oklopa. No ako mu tome još dodamo da koriste probojnost koju mogu ostvarivati na većim udaljenostima na jačem oklopu onda u kurac.

Što onda ne bi svima sve stavili, tipa hevijima isti cammo faktor plus mogućnost brzine da igraju lovice? Naravno da je jasno da bi bilo pretjerano. Ali trenutno ti lightovi imaju mogućnosti udara na oklop sa daljine preko gold municije. Ne kažem da prolazi svaka, ali prođe ih dosta. I sad uzmi jednu mapu tipa Murovanke gdje lightovi od preostalih hevija suparničke strane naprave majmune u onoj mogućnosti beskrajnog camma, prostora  za nevidljivo bježanje, udaranje iz nevidljivosti, itd.
Da, za veće tenkove je to problem. Mediumima zna biti problem biti kontra light tenka, a kamoli sporijim većim jedinicama. Ne kažem da rasturaju s goldom, ali da rade veći nered nego što bi trebali i da su postali time možda najzajebaniji faktor na mapi, jesu.

A sad, kao igrač HT-a, sa svoje strane ti kažem da je to sranje, jer u svom timu a i na kontra strani kužim da ih ima pun kurac koji igraju na bezbrižni snipe, da imam pun kurac situacija gdje me sa tri-četiri strane sa veće udaljenosti lupaju bez da skužim gdje su zbog tog cammo faktora koji imaju. A nerijetko polupaju goldom i HP i ujebu pola toga u tenku ako im sjedne šut uz to što udaraju vrlo brzo šut za šutom.

Sad, da ja moram prelaziti pola mape pod paljbom u kojoj udaraju štetu da bih došao do grma gdje se skriva da bih ga izvukao za uši, nema smisla. Da, ne bi trebalo neke čvršče oklope probijati baš sa lightovima, nije njihova uloga da se frontalno napucavaju i izbijaju nekog teškaša ili TD-a. Iskreno, penetracija tog AMX desetog tiera nadmašuje moj frontalni oklop na T110E4. I da, samim time me može zajebavati na daljinu. I ne, to mi nema smisla jer oni ima gomilu svojih drugih prednosti, a koje ja nemam ili sam limitran ulogom tenka kojeg vozim. I to mora biti tako.

Njihova uloga je nešto drugo. Neka pucaju, ali mogučnost da sada pljuckaju po nečem većem i sporom i da ga mogu ujebati dobrano bez da je ovaj uspio proći 100 metara nema smisla.
Onda nam HT i TD ne trebaju. Neka bude 13 lightova i dvije arty pa neka se svi malo napucavaju preko pola mape, a malo vozaju.

Jebi ga, ne možemo sa svakim tenkom raditi baš sve. Pa ni sa KV5 ili sa Loweom nije moja uloga da izbijam IS7 u duelu čelom u čelo. Mogu mu dati šut ili dva, ali da ću ga prepolovit na pola HP-a i ostaviti bez pola modula unutra, to je nerealno. Uloga TD-a nije da ga ja ili ti frontalno izvlačimo za uši, on je tu da nas natjera da ga zaobiđemo i tražimo drugi put. Svatko ima svoju ulogu, svi imaju prednosti, ali moraju imati i limite.
Danas sam u Conqueroru na Serene coastu nakon osvajanja one uzvisine naletio na JgpzE100 koji je bio dolje ispod tog brda, cca dva polja udaljen. Uspio sam mu dati dva šuta od tri ispaljena, i to čak AP. Ali da ću ga izbit iz te rupe nema Isusa boga. Niti je na meni da ga frontalno izbijam. Dam šut, dva, tri i moram tražiti drugo rješenje. Jebi ga, zatvoren prolaz i ja nisam kapacitet da ga vadim van žlicom. Mogu mu gore čučat i zajebavat na kupolu koju imam, no to je sve. Izlaz iz tog scenarija je gotova priča za mene. To čupanje neka radi arty ili ja u flanku sa nekim mediumom i sl.

To što su mape kanalizirane i nose svoje probleme je neka sasvim druga priča.

Edited by Scotsman_Cro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni bi isto najbolje rešenje za igru (a sa najmanje posla), bilo svođenje MM-a na -1/+1 tier, to već godinama priželjkujem samo zbog toga da se smanji uticaj lutrije na ishod bitaka u randomu i poveća uticaj pojedinca u timu od 15 raznih individua ili onih igrača koji se u igri "samo zabavljaju bez ikakvog cilja" .

Ne kažem da samo topove treba menjati, treba menjati gotovo sve za taj nerf gold granata (a i bez njega, igra je zrela za generalku), ali sam spomenuo topove u kontekstu  sugestije na "učenje slabih tačaka i nišanjenja". Ta vremena su odavno prošla, jer nije samo probojnost ta koja je sporna, nego i preciznost kod većine topova a u sprezi sa današnjim RNG-om, učiti nišaniti i pamtiti slabe tečke kod "milion tenkova" je gotovo nemoguća misija. Čak mislim da je WG svesno išao na obezvređivanje te nekadašnje odlične strane u igri, da bi približio igru širim masama igrača.

Kad jedan Tigar (131) sa svojom 88-com ima neprecizan top, dugačko nišanjenje (za svoj tier) i malu probojnost (na dmg smo navikli da je osrednji), šta dalje pričati. P.S: "Ko o čemu, vojnik o skraćenju", ....ja o tigru 131, duša me boli zbog njega. :Smile_Default:

Edited by Paprone
  • Plus 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko brzo instant resenje bi bilo ograniciti broj gold granata po tenku.Ovi visi tirevi da ne mogu vise od npr 1500 dmg da zadaju sa njima.Medijumi 5-7 kom ,hevi tipa e100 dve itd..U Isto vreme vratiti ap granatama probojnost na daljinu koju su imale ili smanjiti ovo drasticno opadanje probojnosti.Posle toga vratiti slabe tacke ovim op govnima(i premium tenkovima) kroz koje mozes i ap granatom proci.Topovima smanjiti rasipanje granate kada je skupljen nisan jer ovo sada je smesno uz rng od 25%.Lete gde hoce i kako hoce ,sto bi rekli kao vo kad pisa..

  • Plus 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Paprone said:

Meni bi isto najbolje rešenje za igru (a sa najmanje posla), bilo svođenje MM-a na -1/+1 tier, to već godinama priželjkujem samo zbog toga da se smanji uticaj lutrije na ishod bitaka u randomu i poveća uticaj pojedinca u timu od 15 raznih individua ili onih igrača koji se u igri "samo zabavljaju bez ikakvog cilja" .

Ne kažem da samo topove treba menjati, treba menjati gotovo sve za taj nerf gold granata (a i bez njega, igra je zrela za generalku), ali sam spomenuo topove u kontekstu  sugestije na "učenje slabih tačaka i nišanjenja". Ta vremena su odavno prošla, jer nije samo probojnost ta koja je sporna, nego i preciznost kod većine topova a u sprezi sa današnjim RNG-om, učiti nišaniti i pamtiti slabe tečke kod "milion tenkova" je gotovo nemoguća misija. Čak mislim da je WG svesno išao na obezvređivanje te nekadašnje odlične strane u igri, da bi približio igru širim masama igrača.

Kad jedan Tigar (131) sa svojom 88-com ima neprecizan top, dugačko nišanjenje (za svoj tier) i malu probojnost (na dmg smo navikli da je osrednji), šta dalje pričati. P.S: "Ko o čemu, vojnik o skraćenju", ....ja o tigru 131, duša me boli zbog njega. :Smile_Default:

ok, sad se razumijemo i kužim na što si mislio. Slažem se, ima smisla i pije vodu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjebavanje, ogranicavanje, izbacivanje ili sta god imaju na umu sa goldom je karta u jednom smeru za smrt igrice i to ubrzano ne ovu koja ide polako i nikako da stigne.
Gold je svima dostupan, ne vidim sta je problem sa tim. I meni ide na kurac kad radim misiju za blokiranje a svi siste heat po meni i sta sad, naravno da ce da siste kad drugacije ne mogu da me probiju u mausu. 
Gold je ono sto izdvaja trenutno dobre igrace od losih. Kada treba da prelomim partiju a zaglavljen sam sa nekim mausom koji vozi neki Przemek_PL sa 45% wr i nema pojma da igra al ima tenk sa oklopom naravno da cu da ga napunim heatom kao kucku. 
Gold je ono sto omogucava prelamanje partije u tenkovima sa inferiornijim oklopom protiv igraca koji su realno inferiorni u svakom smislu al im oklop negira tu inferiornost.
Sa druge strane imate gomilu hevija koji su cak i brzi od medijum a sevaju vas po 450 svakih 8-10 sekundi, sta cemo sa njima?


Udjem u osmice dodje mi opet neki bot koji tri ciste nema ali vozi defendera, budem li pucao AP od napred mogu da pucam do sutra, zajebi bato prebacim na gold izrostiljam majmuna i idem dalje, pobedjujem partiju.

Malo li je sto losim igracima rng ide na ruku i sto imaju tenkove poput tajpa i smrdljivi arti sad jos samo fali da se sjebe gold pa da mi Przemeci setaju sa 10 mausa po partiji i silje kurac jer im ne mozes nista.

Mislim nemam ja nista protiv toga, izbacite gold municiju al onda izbacite hevije iz mecmejkinga sa medijumima, cao zdravo. Ocete da trenirate oklop sa mausevima na kanal mapama izvoli, dobices i preko puta mausa pa se pucajte sa Ap-om dok vam ne nestane granata a onda mozete samo esc i u garazu.
Vidim provlacite temu o istorijski tacnim stavkama i razlicitostima za topove, pa i gold municija je istorijska cinjenica.


Sto se tice lajtova oni su medijumi sa manje hp-a i oklopa. Sa druge strane imas top tir lajta t100lt koji od napred sa goldom u donju plocu ne moze da probije nijednog tir 10 kao ni pola tir 9 teskasa. 
Zamislite te vase ideje o ogranicavanju na par gold granata u e100. E100 je i sad kurcina od tenka, pa da vas pitam. Situacija sledeca, mapa hitlersdorf, heviji na sve strane i to pravi ne ovi novi hibridni, imas 3 heata na e100 pucas a mausa, ako jedna udje pevaj ostaje ti samo ap sa kojim ako nemas donju plocu mausa mozes samo da places, sta onda? Jel vam to deluje zabavno? Interesantno?

  • Plus 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, DrazaDestroyer said:

Sredjivanje mecmejkinga je sve sto treba da se odradi. Sve ostalo je sviranje kurcu. 
Navikao sam i na rng i na botove i na arti.

Cackanje golda je teska glupost. Revizija i nerf ili izbacivanje istog za sobom povlaci redizajn kanalcina od mapa, izbacivanje ili teski nerf tenkova poput tajpa i mausa koji se i sa goldom jedva probijaju, pogotovo ako neko zna da ih koristi a kamoli bez golda. Osim toga jedno 60% devetki i 50% desetki tajpa od napred ne moze ili jedva moze i sa goldom da probije.
I naravno ustaljeno misljenje da sa goldom ne treba da se nisani, to tek ne bi komentarisao.

 

 

Ja isto mislim da postoje mnogo bitnije stvari od gold municije. Nažalost, ovakvu sliku i mišljenje o goldu su veštački isfabrikovale botine, kojima u situacijama kada ih neko siluje u borbama, jedino što ostaje je da viču gold noob. A onda uzmite procenat loših igrača u odnosu na celu igračku populaciju, i shvatićete da taj očajnički i ničim utemeljeni vapaj odjednom postaje šablon, problem i ''istina''. 

Po meni, dirati u taj segment igre, pogotovo na način na koji to WG planira je prilično opasan. On postavlja upravo neka od pitanja koja je i Draža pomenuo: 

- a šta ćemo onda sa silnim koridor mapama?

- šta ćemo onda sa oklopima nekih tenkova, u kombinaciji sa tim koridor mapama?

- šta ćemo sa oklopima nekih tenkova, nezavisno od koridor mapa?

šta ćemo u situaciji kada dobijemo +2 MM ili čak i +1 MM pa upadnem protiv TAJPA I MAUSA (pa čak i protiv mnogih drugih) na nekoj koridor mapi ili na bilo kojoj mapi, a ja grindam neki low tier tenk, koji je još ne dao bog i stock?

Na kraju krajeva, da je gold takav problem i da svi probijaju sve, onda bi valjda bilo boljih igrača u većem broju, a to nažalost nije slučaj. Ako treba možemo diskutovati i u tome, operišem sa vrlo egzaktnim brojevima kada su u pitanju statistike igrača.

 

Po meni, glavni su problemi MM,  potpuno poremećen sistem Strongholda u  kojima više ostali tenkovi osim ovih OP premiuma nemaju šta da traže, i artiljerija.

MM, koji razbija svaku želju za igrom ako bilo šta grindate, a da to nije tier 9 koji je i dalje prilično igriv. 

Artiljerija koja je navodno nerfovana, i u broju i u karakteristikama? Sad mogu izvaditi jedno 50 SS, koje sam sačuvao često kada bi me ''nerfovano'' govno pogodilo. I dalje ih ima i u broju više nego što bi trebalo, i dalje rade damage veći nego što bi trebalo, i povrh svega sada imaju i stun, koji ti ubije želju za igrom. A hvala bogu i dalje gađaju prema XVM-u najčešće, pa je vrlo zanimljivo igrati. 

Ovo sam samo načeo temu, pa sam spreman na kvalitetnu diskusiju ako bude zatrebalo.

 

  • Plus 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa druge strane zna se ko se zali na gold municiju. Oni sto ne mogu da je priuste, oni sto mogu ali ne znaju da je koriste, moralne gromade koje glume casne vitezoveu ratnoj igrici i oni koji bi da voze mausa i da samo stisnu 3 puta r prodju mapu i pogase sve sto im se nadje na putu.

Mislim da sam na starom forumu pitao, ali opet cu. 
Koja je logika da tenkovi poput t62, leoparda 1, stb-1 i patona ne mogu da probiju Mausa i ostale vlazne snove hitlera iz drugog svetskog rata. Znaci tenkovi koji su po klasi GBT nastali 20 godina nakon mausa i sta sad kao ne bi trebalo da mogu da ga vostim od napred? Nidje veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, i ovo za artiljeriju sam zaboravio, pogotovo kada su one jos i top tier, tad nema goreg. Losi dani sa artiljerijom su poceli one godine, kada su je ubacili i u vise tere sve do tiera X. Ne secam se najbolje ali mislim da su tada artiljerije u bitkama bile zastupljene samo kao +2 tier kao i lajtovi koji su isli u +3 tier. To je sad ne moguce obnoviti zato sto i jedna i druga vrsta vozila imaju svoje desetke, tako da sta god radili sa artiljerijom uvek ce biti trn u oku ( bar meni).

Edited by Paprone

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, File said:

MM ?? Vrlo jednostavno :

Teski tenk   +0

Srednji tenk  +1

Lovac i spoter +2

Arti +3

To bi moglo kada bi ubacili tenkove do tiera 12. Ovako sada kao sto si naveo ne moze jel bi morali izbaciti sve desetke, devetke i osmice kod artija i druge tenkove kod ostalih kategorija.

EDIT: A cimi mi se da bi igraci vise voleli da i vide novije tenkove (tier XI i XII) amera, rusa, nemaca...nego nove grane svedjana, poljaka, ceha.

Edited by Paprone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drazo , brate, ali jbg. Onda cemu sluzi teski tenk ako ce svi da ga buse odakle hoce ?? Medijum je brzi , okretniji, brze puni, manji ... obidji tesko govno pa ga onda puni . U igrici nije istorijski vazno  kad je koji tenk nastao ( ili je samo nacrt ), da to jeste vazno, ne bih ja u Tigru mogao da sretnem T-54 ili T-62, zar ne ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Paprone said:

To bi moglo kada bi ubacili tenkove do tiera 12. Ovako sada kao sto si naveo ne moze jel bi morali izbaciti sve desetke, devetke i osmice kod artija i druge tenkove kod ostalih kategorija.

Zasto bi morali da izbace ?? Ako je arti 8 ili 9 tier moze samo 10-ke da dobije, pa nek ceka sat vremena dok ne udje u igru. Isto vazi i za lovca i spotera. Pun mi k.... 9 i 10 tira dok ja grindam teskasa ili srednjaka 7 ili 8 !! Mozes samo da se pusis kad vozis Tigra ili  IS3 a preko je FV lovac koji te skine iz hica ili jebeni BC koji te izvoza ko debila a nemos nista !!

Edited by File

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, File said:

Arti +3

Gde će tier VIII, IX i X artiljerije?

 

I zaista mi nije problem kada mi je arty top tier, što se dešava jednom u 20 slučajeva. Problem je njihov broj po partiji, damage koji uopšte nije naivan, i iritirajući stun. 

Dakle rešenje je jedan arti po timu maximum sa ovakvim rasporedom stvari, ili pravi nerf artiljerije pa neka ih bude po troje u svakom timu, ne zanima me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, DrazaDestroyer said:

Sa druge strane zna se ko se zali na gold municiju. Oni sto ne mogu da je priuste, oni sto mogu ali ne znaju da je koriste, moralne gromade koje glume casne vitezoveu ratnoj igrici i oni koji bi da voze mausa i da samo stisnu 3 puta r prodju mapu i pogase sve sto im se nadje na putu.

Ne znam zašto imam osjećaj da u prozvanima referiraš na neke i na ovoj temi, no dobro, misli što hoćeš.

Više puta je rečeno da je gold municija sporedna priča u tome što je problem ove igre, prije svega je osnova OP oklop i +2MM koji sada doslovno uništava igru. Ne bih ga ni spomenuo da u jednoj od službenih objava WG ne stoji da idu u nerf golda. Tada sam dao samo svoje osobno mišljenje da ga onda mogu i ukinuti.
Osobno me gold ne jebe, znam da ga svi šilje. Da plačem od toga, ne bih ni igrao ovo i mirna Bosna. Udaram samo teškaša tier 9, igram samo M103 i Conq i nemam problema s time da najčešće igram protiv desetki. Dajem dmg, primam dmg, ne jebe me potrošiti full hp ako treba da okrenemo partiju u pobjedu. Ne patim na WN8 i bez pardona ga obaram dolje sa svim primljenim pogocima koji mi odnesu HP. I svejedno mi je s čim me gađaju. Igram na AP, kad treba prebacim na gold. Mogao bih igrati i stalno na gold, ali ne vidim potrebu. Tako da me stvarno osobno gold ne dira tko god i koliko god da ga koristi, koliko se sjećam i koliko vidim svoj post gdje sam to spomenuo piše vrlo jasno - ne govorim o tome da mene smeta i hoću da ga maknu, već sam rekao da bi to utjecalo na drugačiji stil igre kod dobrog dijela igrača.

Čisto da razjasnimo ovo napisano o goldu, to je bila samo opaska da bi reguliranje golda u random bitkama znatno utjecalo na neki drugi segment igre. To da ima mana ako se makne i da će protiv nekih tenkova biti problem - hoće. Svi problemi ovdje vuku neke druge probleme i nema micanja nečeg dok se prije toga ama baš svaki problem koji se veže na OP tenkove, MM pa čak i moguće micanje gold municije sve zajedno ne izravna.

Ovo je samo bilo iznošenje razmišljanja, a skočio si na ovo kao da sam podnio službeni zahtjev da se gold makne a WG to uvrstio u proceduru. :)

 

Quote

Mislim da sam na starom forumu pitao, ali opet cu. 
Koja je logika da tenkovi poput t62, leoparda 1, stb-1 i patona ne mogu da probiju Mausa i ostale vlazne snove hitlera iz drugog svetskog rata. Znaci tenkovi koji su po klasi GBT nastali 20 godina nakon mausa i sta sad kao ne bi trebalo da mogu da ga vostim od napred? Nidje veze.


Poptuna ista logika od koje bi se ti znojio i ne bi ti bilo ugodno da vidiš Mausa kako trči usporedno uz tebe uzbrdo i kegla vas po mapi i sve gledaš kako da mu pobjegneš, a ovaj se ne da. Iz istog razloga igrači tih tenkova nemaju što tražiti u izravnom napucavanju Mausa, stvarno bi bilo pretjerano da na njegovu tromost, još imate mogućnost da ga zakucavate u što jače stiskanje u kut.



 

Edited by Scotsman_Cro

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, ralesm1989 said:

Gde će tier VIII, IX i X artiljerije?

 

I zaista mi nije problem kada mi je arty top tier, što se dešava jednom u 20 slučajeva. Problem je njihov broj po partiji, damage koji uopšte nije naivan, i iritirajući stun. 

Dakle rešenje je jedan arti po timu maximum sa ovakvim rasporedom stvari, ili pravi nerf artiljerije pa neka ih bude po troje u svakom timu, ne zanima me.

Kako gde ??? Samo u 10-ke !! Kao sto sam i napisao nek ceka i sat vremena da udje u igru , boli me stojko !!! A za broj artija si u pravu , dvojica jos i nekako ali trojica je bas previse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×